Pieter HA Witvliet over pedofilie

[Deze reactie op het artikel ‘Ook misbruik in steinerscholen’ plaatste Pieter HA Witvliet op 24/11/2013]

Ik zeg overduidelijk dat ik de handelwijze van ex-collega’s, zoals ze hier verwoord worden – hartgrondig afwijs – ik neem het dus voor het slachtoffer op – wanneer hun verhalen waar zijn. Ik mag mijn twijfels hebben – ik heb daarvoor ook redenen gegeven. En ik heb meteen bij mijn twijfel nadrukkelijk mijn excuses aangeboden wanneer mijn twijfel onterecht is.
U loopt met uw vooroordelen wat te hard: collega’s zijn niet per definitie ‘vrienden’.
Maar zelfs als het vrienden waren – dan nog zou ik hun handelwijze in deze – er vanuitgaand dat hier de waarheid wordt gesproken – met de scherpste bewoordingen afwijzen.

Geef een reactie

